[ محل مراجعه جهت دریافت خدمت :] |
|
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نمودید؟ |
|
واحد محل مراجعه |
|
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار : |
|
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت : |
|
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی : |
|
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه : |
|
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت : |
|
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات -نظرات و پیشنهادهای شما : |
|
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها : |
|
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد : |
|
تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم " رسید خدمت" |
|
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت : |
|
نظم - ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت |
|
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه |
|
[ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری به بخشهای مختلف] |
|
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت |
|
احساس رضایت از خدمت دریافت شده : |
|
جنسیت |
|
رده سنی : |
|
میزان تحصیلات : |
|
شغل |
|
شماره تماس و کد شهر: |
|
[ پست الکترونیک(ایمیل):] |
|