معاون منابع انسانی مالی و پشتیبانی

شرح وظایف کلی معاونت معاون منابع انسانی مالی و پشتیبانی

    خلاصه وظایف:

برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی Ùˆ نظارت بر اجرای فعالیت های مالی Ùˆ پشتیبانی شامل : عملیات مالی جاری Ùˆ طرحهای عمرانی Ùˆ تهیه Ùˆ تنظیم صورتها Ùˆ گزارشات مالی ØŒ وصول در آمد ها Ùˆ هزینه های شرکت ØŒ امور اداری Ùˆ مالی شرکت در واحدهای تابعه ØŒ اجرای طرحهای طبقه­Ø¨Ù†Ø¯ÛŒ مشاغل Ùˆ نظام پرداخت، عملیات کارگزینی Ùˆ امور نگهداری منابع انسانی ازطریق پوششها Ùˆ طرحهای بیمه­Ø§ÛŒ ØŒ امور رفاهی ØŒ امور خدماتی ØŒ امور ورزش ØŒ اجرای عملیات خرید Ùˆ فروش کالا ها Ùˆ خدمات مورد نیاز ،سیستم انبار Ùˆ اموال ØŒ سیستم مکاتبات اداری Ùˆ نگهداری اسناد Ùˆ مدارک Ùˆ پرونده ها بر اساس قوانین Ùˆ مقررات ØŒ آئین نامه­Ù‡Ø§ ØŒ

بخشنامه ها و سایر مصوبات ابلاغ شده، ابلاغ دستورالعملها و بخشنامه های اداری .

      شرح وظایف اصلی:

• برنامه­Ø±ÛŒØ²ÛŒ ØŒ نظارت Ùˆ هماهنگی فعالیت های مالی شرکت در کلیه زمینه های تنظیم اسناد ØŒ رسیدگی Ùˆ تشخیص حساب ØŒ پرداخت هزینه های جاری Ùˆ عمرانی ØŒ نگهداری حسابها ØŒ تهیه Ùˆ تنظیم صورتها Ùˆ گزارشات مالی در چارچوب قوانین ومقررات Ùˆ اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تامین منابع مالی مورد نیاز .

•     نظارت بر حسن اجرای امور اداری Ùˆ مالی در واحدهای تابعه شرکت از طریق واحدهای ذیربط ستادی .

•    نظارت بر وصول درآمدها Ùˆ هزینه ها Ùˆ اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها Ùˆ تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص در آمدها Ùˆ هزینه ها با هماهنگی معاونت مربوطه .

•    برنامه­Ø±ÛŒØ²ÛŒ ØŒ نظارت Ùˆ هماهنگی تهیه Ùˆ تنظیم دستور العملهای لازم در زمینه های امور اداری Ùˆ مالی Ùˆ پیشنهاد آنها جهت تایید Ùˆ تصویب Ùˆ ابلاغ به واحدها Ùˆ پیگیری انجام امور .

•   برنامه­Ø±ÛŒØ²ÛŒ Ùˆ نظارت بر حسن اجرای عملیات کارگزینی شامل : امور انتصاب، ترفیع ØŒ انتقال ØŒ جابجائی ØŒ بازخرید سنوات خدمت، استعفا ØŒ ماموریتها Ùˆ مرخصی ها ØŒ صدور احکام Ùˆ ابلاغ های مربوطه Ùˆ سایر امور مربوطه .

•   برنامه ریزی ØŒ نظارت Ùˆ انجام هماهنگی های لازم در اجرای برنامه ها Ùˆ طرحهای حقوق Ùˆ مزایا ØŒ بازنشستگی ØŒ رفاه Ùˆ سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمه ای ØŒ تسهیلات مالی Ùˆ غیر مالی ØŒ امور درمان ØŒ خدمات عمومی ØŒ رفاهی Ùˆ ایمنی پرسنل بر اساس قوانین Ùˆ مقررات مورد عمل .

•   نظارت بر امور ورزش همکاران Ùˆ انجام هماهنگی Ùˆ تامین امکانات اولیه بر اساس ضوابط Ùˆ مقررات مربوطه.

•   برنامه­Ø±ÛŒØ²ÛŒ Ùˆ نظارت بر انجام امور اداری Ùˆ خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی Ùˆ کنترل پیشرفت کارها Ùˆ عملیات Ùˆ انجام راهنمای Ùˆ هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چار چوب قوانین Ùˆ مقررات Ùˆ دستور العملها .

•   نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری Ùˆ ثبت Ùˆ صدور نامه­Ù‡Ø§ Ùˆ حفاظت از سیستم بایگانی اسناد ومدارک در پرونده های پرسنلی Ùˆ اداری Ùˆ سیستم مکانیزه ونظا رت بر امحاء اسناد Ùˆ مدارک منسوخ بر اساس ضوابط Ùˆ دستورالعملهای مورد عمل.

•   برنامه ریزی Ùˆ نظارت بر عملکرد Ùˆ نحوه نگهداری ساختمانها ،دستگاهها ØŒ ماشین آلات ØŒ تاسیسات ØŒ ابنیه Ùˆ فضای سبز تنظیف، نامه رسانی Ùˆ سایر خدمات مورد نیاز شرکت.

•   برنامه ریزی Ùˆ نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی ØŒ عملیات تعمیر Ùˆ نگهداری Ùˆ امور خدماتی .

•   برنامه ریزی Ùˆ نظارت بر مدیریت انبارها Ùˆ اموال.

•   برنامه ریزی Ùˆ نظارت لازم در جهت تامین نیازمندیهای شرکت به قطعات Ùˆ ماشین آلات، دستگاهها Ùˆ لوازم Ùˆ تجهیزات اداری .

•   نظارت بر عملیات مناقصه Ùˆ مزایده Ùˆ استعلام مربوط به خرید Ùˆ فروش اقلام Ùˆ نیازهای تدارکاتی Ùˆ سیستم انبارداری Ùˆ نگهداری اموال.

•   برنامه ریزی Ùˆ هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری Ùˆ مالی شرکت Ùˆ تهیه Ùˆ تدوین گزارشات مالی Ùˆ گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط.

•   انجام هماهنگی با سایر حوزه های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی Ùˆ تحلیل هزینه Ùˆ منفعت روشها Ùˆ ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی Ú©Ù‡ منجر به سوددهی شرکت میشود.

•   انجام هماهنگی با سایر حوزه های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه Ùˆ همکاری برای تهیه موافقت نامه های شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل Ùˆ هماهنگی مسائل اداری Ùˆ مالی.

•   انجام سایر وظایف محوله.

شرح وظایف امور مالی و ذیحسابی

الف)خلاصه وظایف:

انجام وظایف ذیحسابی شرکت بر اساس قانون محاسبات عمومی و ضوابط وزارت امور اقتصادی و دارائی، مطابقت پرداخ تهای مالی با کلیه بخشنامه ها و قوانین و مقررات مالی مورد عمل و تهیه صورت های مالی و مدیریت نقدینگی

ب) شرح وظایف اصلی:

•     انجام وظایف ذیحسابی بر اساس قوانین Ùˆ مقررات Ùˆ ضوابط وزارت امور اقتصادی Ùˆ دارائی.

•     اعمال نظارت بر حسن انجام امور مربوط به عملیات حسابداری جاری شرکت ØŒ رعایت اصول پذیرفته شده مالی Ùˆ تهیه Ùˆ تدوین آئین­Ù†Ø§Ù…Ù‡ Ùˆ دستورالعمل های گردش کار.

•     اعمال نظارت Ùˆ هماهنگی لازم در انجام فعالی تهای مالی واحدهای تابعه شرکت Ùˆ واحدهای داخلی.

•     همکاری Ùˆ هماهنگی در تهیه Ùˆ تنظیم بودجه سالانه، تأمین Ùˆ درخواست وجه از خزانه Ùˆ تهیه گزارشات عملکرد بودجه.

•    نظارت بر تهیه Ùˆ تنظیم صورت ها Ùˆ گزارشات مالی(مربوط به عملیات انتفاعی)جهت ارائه به هیئت مدیره Ùˆ دفتر مجامع عمومی شرکت.

•   نظارت بر رفع واخواهیهای صورتهای مالی Ùˆ همکاری با حسابرسان داخل Ùˆ خارج Ùˆ ممیزین مالیاتی.

•   تنظیم پاسخ گزارشات حسابرسی Ùˆ بازرسی Ùˆ ارائه اطلاعات مورد نیاز در جهت حل Ùˆ فصل مسائل مالی.

•   نظارت بر اخذ Ùˆ نگهداری ضمانت نامه­Ù‡Ø§ØŒ حسا­Ø¨Ù‡Ø§ÛŒ انتظامی Ùˆ انجام اقدامات قانونی Ùˆ لازم در جهت ابطال Ùˆ تمدید آنها.

•   پیگیری وصول درآمدهای شرکت از معاونتها .

•   بررسی Ùˆ تأئید صورت های مالی، اسناد مالی، Ú†Ú©­Ù‡Ø§ÛŒ صادره، افتتاح حساب جاری همکاران، دستور پرداخت Ùˆ حسابهای فی ما بین مشتریان در چارچوب قوانین Ùˆ مقررات مالی.

•   نظارت Ùˆ کنترل خریدهای شرکت از نظر عدم مغایرت های قانونی.

•   پیگیری Ùˆ رفع مسائل مالی شرکت از طریق شرکت در جلسات Ùˆ کمیسیون های مربوطه با وزارت نیرو، وزارت اموراقتصادی Ùˆ دارائی، سازمان بازرسی Ú©Ù„ کشور، دیوان محاسبات Ùˆ تهیه گزارشات مورد نیاز.

•   نظارت بر حسن انجام عملیات مکانیزاسیون امور مالی Ùˆ انجام پیش بینی­Ù‡Ø§ Ùˆ تمهیدات لازم.

•   انجام سایر وظایف محوله.

 

شرح وظایف امور کارکنان و رفاه

الف) خلاصه وظایف:

برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی انجام امور پرسنلی شرکت از قبیل انتصاب، ترفیع، انتقال و جابجائی، بازخرید سنوات خدمت و بازنشستگی، استعفاء، مأموریت، مرخصی، قراردادهای پرسنلی، صدور احکام و گواهی ها و نظارت بر امور درمان و بیمه و بایگانی امور رفاهی پرسنل شاغل و بازنشسته.

ب) شرح وظایف اصلی:

•    اجرای قوانین Ùˆ مقررا ت استخدامی، قانون کار، قانون تأمین اجتماعی، نظام پرداخت صنعت آب Ùˆ برق با هماهنگی واحدهای تحت سرپرستی.

•    برنامه ریزی Ùˆ نظارت بر انجام امور کارگزینی شرکت از قبیل انتصابات، ترفیعات، نقل Ùˆ انتقالات، بازخریدی، بازنشستگی، استعفاء، مأموریت­Ù‡Ø§ÛŒ داخل Ùˆ خارج، مرخصی­Ù‡Ø§ØŒ انعقاد قرادادهای پرسنلی، صدور احکام کارگزینی Ùˆ سایر احکام پرسنلی، گواهی اشتغال، سابقه کار Ùˆ معرفی نامه برای پرسنل با رعایت قوانین Ùˆ مقررات موضوعه .

•    استخدام Ùˆ جذب نیروی انسانی مورد نیاز طرح های عمرانی با رعایت آئین­Ù†Ø§Ù…Ù‡­Ù‡Ø§ Ùˆ مقررات مورد عمل.

•    نظارت بر امور بایگانی پرسنلی Ùˆ ایجاد سیستم مناسب در حفظ Ùˆ نگهداری سوابق موجود .

•   برنامه ریزی Ùˆ هماهنگی امور رفاهی پرسنل Ùˆ تشکیل کمیته Ùˆ گروه های کاری مرتبط، تهیه Ùˆ ارائه پیشنهادات Ùˆ برنامه­Ù‡Ø§ÛŒ رفاهی برای شاغلین، بازنشستگان Ùˆ خانواده­Ù‡Ø§ÛŒ آنان Ùˆ ارائه آن جهت طرح Ùˆ تصویب در هیئت مدیره .

•   برنامه ریزی Ùˆ نظارت بر امر کنترل ورود Ùˆ خروج کارکنان .

•   نظارت بر استقرار مکانیزه اطلاعات نیروی انسانی Ùˆ سعی در به روز نگهداشتن بانک اطلاعاتی .

•   اجرای تشکیلات Ùˆ سازماندهی پرسنل در پست های مصوب سازمانی با رعایت ضوابط Ùˆ مقررات طبقه بندی مشاغل

•   برنامه ریزی Ùˆ هماهنگی امور اجرائی مربوط به پرداخت Ùˆ تأمین مزایای کارکنان .

•  انجام سایر وظایف محوله.

شرح وظایف امور تدارکات و خدمات پشتیبانی
 

الف) خلاصه وظایف:

 Ø¨Ø±Ù†Ø§Ù…Ù‡ ریزی، سازماندهی، هماهنگی Ùˆ نظارت بر اجرای فعالیت های ما Ù„ÛŒ Ùˆ پشتیبانی در کلیه زمینه های امور خدماتی اجرای عملیات خرید Ùˆ فروش کالا ها Ùˆ خدمات مورد نیاز ØŒ سیستم انبار Ùˆ اموال بر اساس قوانین Ùˆ مقررات ØŒ آئین نامه ها ØŒ بخشنامه ها Ùˆ سایر مصوبات ابلاغ شده از سوی ستاد Ùˆ مراجع ذیصلاح .

ب) شرح وظایف اصلی:

•    برنامه­Ø±ÛŒØ²ÛŒ Ùˆ نظارت بر انجام امور خدماتی در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی Ùˆ کنترل پیشرفت کارها Ùˆ عملیات Ùˆ انجام راهنمایی Ùˆ هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چار چوب قوانین Ùˆ مقررات Ùˆ دستور العملها .

•    نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات ادارای Ùˆ ثبت Ùˆ صدور نامه­Ù‡Ø§ Ùˆ حفاظت از سیستم بایگانی اسناد ومدارک در پرونده های پرسنلی Ùˆ اداری Ùˆ سیستم مکانیزه Ùˆ نظا رت بر امحاء اسناد ومدارک منسوخ بر اساس ضوابط Ùˆ دستورالعملهای مورد عمل.

•   نظارت بر عملکرد Ùˆ نحوه نگهداری ساختمانها ØŒ دستگاهها، ماشین آلات، تاسیسات، ابنیه Ùˆ فضای سبز Ùˆ تنظیف Ùˆ نامه­Ø±Ø³Ø§Ù†ÛŒ Ùˆ سایر خدمات مورد نیاز.

•   نظارت لازم در جهت تامین قطعات Ùˆ ماشین آلات، دستگاهها Ùˆ لوازم Ùˆ تجهیزات اداری.

•   هماهنگی با واحدهای ستادی در زمینه مسائل اداری Ùˆ مالی Ùˆ تهیه Ùˆ تدوین گزارشات مالی Ùˆ گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط.

•   انجام سایر وظایف محوله.

دانلود : Ø´Ø±Ø­ وظایف Ú©Ù„ÛŒ معاونت مالی Ùˆ پشتیبانی

 

 ØªØ§Ø±ÛŒØ® ثبت :
  آخرین به روزرسانی : 18 فروردین 1400
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 7
  • بیشترین بازدید همزمان : 514
  • بازدید امروز : 413
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 3,858,180
  • آخرین به روزرسانی : 22 مهر 1404 10:03:26
  • شناسه IP شما : 216.73.216.156

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوارجمهوری اسلامی انتهای خیابان شهیده ربابه کمالی شرکت سهامی آب منطقه ی ایلام
  • کدپستی : 6931737986
  • تلفن : 08433332293 - 08433335090
  • فاکس : 08433332294
  • پست الکترونیکی : info[at]ilrw.ir
  • پیامک : 300079482
  • تلفن گویا :